• وبلاگ : فلسفه اخلاق اسلامي
  • يادداشت : امتحان پايان ترم
  • نظرات : 2 خصوصي ، 8 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + بهرام 

    در مورد متن: بسيار متاسفم که دانشگاه و دانشجو و استاد ما هم بايد تکه اي از "ايران" ما باشد و بقولي همه چيزمان بايد به همهي چيزمان بيايد. واقعا اين سيستم بيار نيست؟ مگر ميشود كه امتحان را توافقي كرد؟ اما اينقدر سيستم آموزشي ما در سيستم عمومي ما گم و ما خودمان هم در آن سيستم محو شده ايم: كه احساس نميكنيم چيزي عجيب و غريب در بين است.

    من در زمان دانشجويي ام، از استادانم آنگاه عصباني ميشدم كه تنبلانه اطلاعات خودشان را به روز نميكردند(و چقدر زياد بودند اينگونه استادان) و در برابر يافته هاي من، تنها استدلالشان اين بود كه: من استادم يا تو؟

    هيچگاه فراموش نميكنم كه درسي داشتيم بنام «شيوه تحقيق» ، من گشته بودم و بسيار منابعي (گر چه در زبان فارسي خيلي نداريم.) گرد آوري كرده بودم . از همه شان براي امتحان استفاده كردم و جزوه خود استاد مربوطه بيست صفحه بيشتر نبود براي اين واحد. اما بخاطر تمرد از سيستم مورد نظر او با كمترين نمره آن واحد را پاس كردم. و آناني كه تنها همان بيست صفحه را خوانده بودند نمره اي بهتر گرفتند.

    پاسخ

    سلام . بله امتحان توافقي را من هم خيلي ميپسندم ميدونين يك بار كه اجرا كردم و از چند تا دانشجو دوباره امتحان گرفتم چي شد ؟ يه توبيخ خيلي قشنگ و ... به هر حال ما داخل اين سيستم هستيم ويه جورايي بايد خودمان را با ضوابط و قوانينش تطبيق بدهيم وحداكثر تلاشمان اين باشد كه در چارچوب همين قوانين بهترين راه را انتخاب كنيم . كاش روزي بياد كه سيستم آموزشي ما از اين حالت خمودگي و استاد و متن و نمره محوري بيرون بياد . باز هم ممنون از عنايتتون . خيلي خوشحال شدم . محبت كردين