• وبلاگ : فلسفه اخلاق اسلامي
  • يادداشت : فقر فلسفه اخلاق اسلامي
  • نظرات : 2 خصوصي ، 3 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + سحر 
    سلام من تحقيق در مورد اخلاق اسلامي مي خوام . لطفاً@

    سلام عليكم

    يكي از نياز هاي ديگر ما خود اخلاق است متاسفانه علم اخلاق كه مستقلا وجود دارد هم غريب است چه رسد به فلسلفه ي اخلاق . امروزه مع الاسف . حذف محصولات فرهنگي از امور خانواده .اولين اقدام خانواده هايي است كه در مشكلات اقتصادي به سر مي برند .

    فلسفه .اخلاق و فلسفه ي اخلاق هر سه جزو علوم و امور مظلوم در كشور و بلكه جهان امروزي ما هستند .

    بايد دست به دست دهيم و كاري كنيم بايد افتخار يك مسلمان متخلق بودنش به اخلاق اسلامي باشد و علاقه به اخلاق زماني بيشتر مي شود كه با فلسفه ي آن آشنا شويم .

    آنان كه با علم الاخلاق و يا فلسفه ي اخلاق آشنايي دارند وظيفه ي بسيار بسيار خطيري بر عهده دارند چرا كه انان هستند كه مي توانند در رشد و تعالي سطح علمي اخلاقي جامعه نقش ايفا نموده و در نهادينه كردن و بستر سازي اخلاقي موثر باشند .

    شخصا يكي از نياز هاي عمده ي جهان امروز و خصوصا كشور اسلامي ايران كه طلايه دار حكومت گري ديني درعالم و ام القري جهان اسلام است را رشد فضايل اخلاقي مي دانم . يكي از ملزومات اين رشد . آشنايي مر دم با فلسفه ي اخلاق است . فلسفه ي اخلاق نيز بايد به گونه اي و با شكلي ترويج شود كه منجر به فايده اي در زندگي بشري شود و نه اينكه صرفا جهت فضيلت علمي اش نشر داده شود آن فايده مي تواند افزايش ميل مردم نسبت به اخلاق حسنه و اسلامي باشد

    و السلام التماس دعا

    سلام!

    خيلي خوب بود، من هم درباره اخلاق اجتماعي كار ميكنم. البته بصورت آماتور . دلم ميخواد بيشتر باهم آشنا بشيم.