• وبلاگ : فلسفه اخلاق اسلامي
  • يادداشت : استاد ،‏خدا و رييس جمهور
  • نظرات : 1 خصوصي ، 6 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + خفقان 
    سلام من ميخوام بگم كه از آقاي يزدي توقعي بيش از اين نيست و دو سه روزه ديگه هم ميان ميگن رئيس جمهور امام زمان هست و اطاعت از او واجب و حكمش حكم خداست. توجه به اين جملات باعث ميشه ديگم از اين حرف ها بزنن پس بهتره بيخيالشون بشيم...
    + آهو 

    اينجانب بسيار از بازگشت شما خرسندم

    به اين دليل که کلي به آدم (آهو) روحيه مي دهيد که وبلاگت خوب است و نوشته هايت بهتر

    نقطه

    + مجاهد شهيد 
    "ايشان اطاعت از رييس جمهور فعلي را به مصلحت جامعه و در نهايت موجب تقرب به ذات الهي وبه عبارت ديگر بالاترين مرتبه خوب يعني واجب مي دانند . "
    ايشان چه کاره هستند که مصلحت جامعه را تشخيص مي دهند و به جاي ميليون ها ايراني تصميم ميگيرند؟ نکند نماينده و فرستاده ي خداوندند؟ يا جبرئيل امين بر ايشان وحي کرده است؟
    ننگ بر شما که با قرائت طالباني از اسلام و حمايت از يک فرد دروغ گو چهره ي کريهي از اين دين رحماني براي جهانيان ترسيم کرده ايد.
    پاسخ

    حمايت !!!!برادر من اگر شما مطلب را درست خوانده بودي من نه تنها از اين نظريه ايشان دفاع نکردم بلکه آن را نقد نمودم . مطلب من اين بود که اين نظر ايشان با نظرات ديگرشان داراي انسجام دروني هست يعني کلا ايشان اين گونه مي انديشد واين مطلب مطلبي بر خلاف عقايد فرا اخلاقي ايشان نمي باشد . ادر ضمن يشان هم مثل من وشما حق اظهار نظر دارد .
    توصيه من به عنوان يک کوچک تر اين است که حتي در نقد طالبان هم نبايد طالباني عمل کرد. نقد معيار هاي خودش را دارد که از آن جمله پايبندي به ادب و در افتادن با انديشه ونه انديشنده ها مي باشد .
    + ف الف 
    خوش آمديد ...
    + زهراالسادات 
    مگه خداي نکرده از جونتون سير شده بودين که چهل روز بلند شدين رفتين بندر عباس؟؟؟همين شهر خودمون حموم آفتاب ميگرفتين :دي....والا!....برنزه ي 100% تضميني!

    نکنه مثل من گاهي تمرين ميکنيد واسه جهنم؟؟!....من ديوونه ام...از شما بعيده

    + آهو 

    خيلي خيلي جالب بود